Există o problemă de conexiune.
Verificați conexiunea la Internet.
Aplicația Miele:
Verificați conexiunea și restabiliți-o, de ex. prin urmărirea stării aparatului în aplicația Miele.
Pentru a vizualiza starea conexiunii, procedați după cum urmează:
Deschideți aplicația Miele.
Selectați din secțiunea „Aparate“ aparatul dorit.
Dacă nu există nicio conexiune, acest lucru va fi afișat.
Puterea conexiunii Wi-Fi:
Asigurați-vă că puterea conexiunii Wi-Fi este suficientă, de ex. utilizând FoodView din aplicația Miele.
Deschideți și închideți ușa cuptorului pentru a începe o nouă detectare a alimentelor.
Dacă detectarea este în continuare imposibilă, verificați dacă pentru cuptorul dvs. sunt disponibile actualizări de software sau de module:
Pentru a face acest lucru, accesați „Setări“ din meniu.
Instalați actualizările disponibile.
Verificați în aplicația Miele dacă sunt disponibile actualizări pentru modul.
Instalați actualizările disponibile pentru modul.
Verificați dacă este afișată o valoare mai mare sau egală cu 05165 V5432 pentru ID ELP și dacă este afișată o valoare mai mare sau egală cu 36097 pentru ID XKM. Smart Food ID este acceptat începând cu aceste versiuni.