CautareDescoperă locaţiile
Suport pentruCuptoare

Detectare imposibilă (Smart Food ID)

La Smart Food ID apare pe afișajul cuptorului (SFID) Detectare imposibilă.

Există o problemă de conexiune.

Dacă conexiunea la internet este întreruptă în timpul fazei de detectare, alimentele nu pot fi identificate și nu se recomandă niciun program.

Verificați conexiunea la Internet.

  • Aplicația Miele:

    Verificați conexiunea și restabiliți-o, de ex. prin urmărirea stării aparatului în aplicația Miele.

    Pentru a vizualiza starea conexiunii, procedați după cum urmează:

    • Deschideți aplicația Miele.

    • Selectați din secțiunea „Aparate“ aparatul dorit.

      Dacă nu există nicio conexiune, acest lucru va fi afișat.

  • Puterea conexiunii Wi-Fi:

    Asigurați-vă că puterea conexiunii Wi-Fi este suficientă, de ex. utilizând FoodView din aplicația Miele.

Deschideți și închideți ușa cuptorului pentru a începe o nouă detectare a alimentelor.

Dacă detectarea este în continuare imposibilă, verificați dacă pentru cuptorul dvs. sunt disponibile actualizări de software sau de module:

  • Pentru a face acest lucru, accesați „Setări“ din meniu.

  • Instalați actualizările disponibile.

  • Verificați în aplicația Miele dacă sunt disponibile actualizări pentru modul.

  • Instalați actualizările disponibile pentru modul.

  • Verificați dacă este afișată o valoare mai mare sau egală cu 05165 V5432 pentru ID ELP și dacă este afișată o valoare mai mare sau egală cu 36097 pentru ID XKM. Smart Food ID este acceptat începând cu aceste versiuni.

Găsire instrucţiuni de utilizare

Găsire instrucţiuni de utilizare

Aici veți găsi instrucțiunile de utilizare pentru aparatele Miele
Descoperă manualul
Rezervă un technician

Rezervă un technician

Suntem bucuroși să vă preluăm rezervarea de reparații online sau telefonic
Planifică o vizită
Contactează-ne

Contactează-ne

Vizitați pagina noastră de contact pentru a descoperi diferitele moduri în care puteți lua legătura cu noi
Contactează-ne