Despre noi
Există multe motive bune pentru a alege Miele.
Promisiunea mărcii: Immer Besser
Există multe motive bune pentru a alege Miele. De la înființarea companiei în 1899, Miele a rămas fidelă promisiunii sale de marcă „Immer Besser“. Aceasta înseamnă că vom face tot ce ne stă în putință pentru a fi mereu mai buni decât concurenții noștri și mereu mai buni decât suntem deja. Dorim să facem sarcinile zilnice mai ușoare și mai distractive pentru clienții noștri prin îmbunătățirea constantă a produselor noastre. Pentru clienții noștri, acest lucru înseamnă liniștea de a ști că alegerea Miele este o decizie bună – și, probabil, o decizie pentru toată viața!
Calitate excepțională
Aparatele Miele, fie că sunt folosite pentru îngrijirea rufelor, pentru aspirare sau în bucătărie, sunt supuse celor mai stricte teste de stres și de rezistență înainte de a fi lansate pe piață. Miele a câștigat numeroase teste efectuate de Stiftung Warentest, o organizație germană de supraveghere a consumatorilor, demonstrând de ce Miele este cea mai bună alegere.
Design Miele
Designul nostru reprezintă inovația, valoarea și eleganța atemporală. Acesta modelează relația dintre persoană și produs, răspunde așteptărilor, facilitează manevrarea și creează încredere. Numeroasele premii pentru designul excepțional al produselor atestă faptul că Miele reușește deosebit de bine acest lucru.
Sustenabilitate
Protejarea oamenilor și a mediului și desfășurarea afacerilor în mod responsabil, pentru generațiile viitoare. Aceasta înseamnă durabilitatea pentru noi. Mai exact, dorim să asigurăm eficiența energetică și conservarea resurselor prin produsele și procesele noastre de producție și, de asemenea, să ne asumăm responsabilitatea pentru angajații și compania noastră. Miele deține premiul german pentru sustenabilitate, este membru al inițiativei de sustenabilitate a ONU, Global Compact, și este semnatar al „Cartei pentru diversitate“.
REACH – informații privind substanțele critice
Informații privind substanțele critice în conformitate cu art.33 din Regulamentul European 1907/2006
Istoric
Două familii, o singură companie: fondată în urmă cu aproape 125 de ani de inginerul Carl Miele și omul de afaceri Reinhard Zinkann, Miele aparține în continuare exclusiv urmașilor direcți ai celor doi. Cu 11 angajați, 4 strunguri și o mașină de găurit, Miele și Zinkann au lansat primele lor separatoare de smântână și mașini de făcut unt în 1899 în Herzebrock, Germania. Principiul lor de ghidare, „Immer Besser“ – care se traduce prin „Mereu mai buni“, modelează și astăzi compania.
Locații globale
Din Germania în restul lumii: în prezent, Miele este reprezentată de propriile filiale de vânzări în aproape 50 de țări/regiuni și în alte 50 de piețe de către importatori.