Miele@home nu este configurat.
Conectați aparatul electrocasnic Miele. Informații suplimentare pot fi găsite în instrucțiunile de utilizare ale aparatului dvs. electrocasnic, vedeți capitolul „Prima punere în funcțiune“, secțiunea „Miele@home“.
Pe afișajul orei mașinii de spălat sau uscătorului, noC se aprinde atunci când este selectat programul MobileStart. Abrevierea noC înseamnă „no Connection“ (fără conexiune).
Conectați aparatul electrocasnic Miele. Informații suplimentare pot fi găsite în instrucțiunile de utilizare ale aparatului dvs. electrocasnic, vedeți capitolul „Prima punere în funcțiune“, secțiunea „Miele@home“.
Verificați routerul pentru a vedea dacă WiFi este activ.
Dacă este necesar, reporniți routerul și orice repetoare sau extensii WiFi existente.
Verificați dacă puterea de recepție a semnalului în locația în care este instalată mașina de spălat/uscător este suficientă. Dacă puterea semnalului este insuficientă, utilizați un repetor sau un amplificator WiFi.
Dacă punctele de mai sus nu ajută, resetați WLAN-ul de pe aparatul electrocasnic Miele la setările din fabrică și reconectați aparatul electrocasnic.
Informații despre resetarea dispozitivului WLAN pot fi găsite în instrucțiunile de utilizare ale aparatului dvs. electrocasnic, vedeți capitolul „Funcții de programare“, secțiunea „Oprirea WLAN“.
Opriți și porniți din nou aparatul electrocasnic Miele.
Reconectați aparatul electrocasnic Miele. Informații suplimentare pot fi găsite în instrucțiunile de utilizare ale aparatului dvs. electrocasnic, vedeți capitolul „Prima punere în funcțiune“, secțiunea „Miele@home“.
În cazul în care conexiunea se realizează cu succes, Con se aprinde pe afișajul orei.