CautareDescoperă locaţiile
Suport pentruIntegrare sistem

Con@ctivity nu funcționează în ciuda conexiunii Wi-Fi

Con@ctivity 3.0 nu funcționează în ciuda unei conexiuni Wi-Fi fără probleme. Con@ctivity dintre plită și hotă nu funcționează, deși plita și hota sunt conectate cu succes la rețeaua de acasă și la aplicația Miele. Întreruperea alimentării cu energie nu are succes.

În rețeaua Wi-Fi se utilizează cel puțin un repetor Wi-Fi.

Un repetor Wi-Fi clasic își instalează propriul Wi-Fi. Wi-Fi-ul de la repetor poate avea același nume ca și Wi-Fi-ul principal, dar, din punct de vedere tehnic, este separat de acest Wi-Fi. De exemplu, plita se poate conecta la repetorul Wi-Fi, în timp ce hota este conectată la Wi-Fi-ul principal. În acest caz, plita și hota sunt conectate la aceeași rețea Wi-Fi (SSID), dar cu 2 celule de transmisiune diferite din punct de vedere fizic.

Scoateți temporar din funcțiune repetorul Wi-Fi, astfel încât plita și hota să fie conectate fizic la aceeași celulă de transmisiune.

În cazul în care dezafectarea temporară a repetorului Wi-Fi se realizează cu succes, vă rugăm să verificați dacă repetorul Wi-Fi poate fi configurat cu propria rețea Wi-Fi (SSID). Conectați apoi plita și hota la o rețea Wi-Fi (SSID).

Alternativ, puteți testa următoarele soluții:

  • Con@ctivity nu funcționează în pofida înregistrării cu succes

  • Hota nu pornește decât la câteva minute după ce a fost pornită plita

Găsire instrucţiuni de utilizare

Găsire instrucţiuni de utilizare

Aici veți găsi instrucțiunile de utilizare pentru aparatele Miele
Descoperă manualul
Rezervă un technician

Rezervă un technician

Suntem bucuroși să vă preluăm rezervarea de reparații online sau telefonic
Planifică o vizită
Contactează-ne

Contactează-ne

Vizitați pagina noastră de contact pentru a descoperi diferitele moduri în care puteți lua legătura cu noi
Contactează-ne