CautareDescoperă locaţiile
Suport pentruAplicația

Cod de eroare 3.3.20 / Căutarea a eșuat

Cu metoda de conectare WPS, aparatul Miele nu a putut fi găsit în rețeaua dvs. WiFi. Aplicația Miele afișează mesajul Căutare eșuată și Cod de eroare 3.3.20. Pentru dispozitivele Apple cu iOS 14, este afișată o notă suplimentară: Notă: Verificați setările smartphone-ului pentru a vă asigura că aveți permisiunea aplicației pentru „Rețeaua locală“.

Funcția WPS de pe aparatul dvs. electrocasnic Miele sau router nu este activată.

Asigurați-vă că ați activat funcția WPS pe aparatul dvs. electrocasnic Miele și pe router. Se va închide automat pe router după un timp scurt.

În aplicația Miele, selectați butonul Încercați din nou.

Utilizați un aparat Miele Professional.

Selectați butonul Aparatul dvs. este profesional?

Căutarea WPS eșuează.

Alternativ, conectați aparatul dvs. electrocasnic Miele prin adresa IP.

  • Deschideți interfața routerului.

  • Găsiți adresa IP a aparatului electrocasnic Miele în lista de dispozitive de rețea detectate.

  • Selectați butonul IP din partea dreaptă sus a aplicației Miele pentru a începe căutarea IP.

  • Introduceți adresa IP a aparatului dvs. electrocasnic Miele.

  • Selectați butonul Găsiți prin adresă IP.

  • În cazul în care căutarea eșuează, se afișează următorul mesaj: Nu am putut atribui adresa IP unui aparat Miele. Vă rugăm să verificați datele introduse și să încercați din nou.

Setările routerului împiedică conexiunea.

Verificați setările routerului: Dispozitivele din rețea trebuie să aibă permisiunea de a comunica între ele. Unele routere oferă setări speciale pentru aceasta, care trebuie activate sau dezactivate în funcție de producător.

  • Exemple:

    • Opțiunea: „Dispozitivele WiFi au voie să comunice între ele“ trebuie să fie activată.

    • „Izolarea AP“ sau „Izolarea clientului“ trebuie să fie dezactivată.

  • La unele modele de routere, poate fi util să dezactivați WiFi-ul de 5 GHz atunci când conectați aparatul electrocasnic Miele.

Aparatul electrocasnic Miele și dispozitivul dvs. mobil nu sunt înregistrate în aceeași rețea WiFi.

Conectați aparatul electrocasnic Miele și dispozitivul dvs. mobil la același WiFi.

Permisiunea aplicației „Rețea locală“ lipsește pe dispozitivul Apple cu iOS 14.

Activați permisiunea aplicației „Rețea locală“ în setările dispozitivului dvs. mobil Apple.

Routerul dvs. nu acceptă funcția WPS.

Înregistrați aparatul electrocasnic Miele prin intermediul aplicației. Aplicația Miele vă ghidează prin toți pașii necesari.

Găsire instrucţiuni de utilizare

Găsire instrucţiuni de utilizare

Aici veți găsi instrucțiunile de utilizare pentru aparatele Miele
Descoperă manualul
Rezervă un technician

Rezervă un technician

Suntem bucuroși să vă preluăm rezervarea de reparații online sau telefonic
Planifică o vizită
Contactează-ne

Contactează-ne

Vizitați pagina noastră de contact pentru a descoperi diferitele moduri în care puteți lua legătura cu noi
Contactează-ne