CautareDescoperă locaţiile
Suport pentruAplicația

Cod de eroare 1.3.14 Eroare de server

Când adăugați un nou aparat electrocasnic Miele, apare codul de eroare 1.3.14 și mesajul Vă rugăm să încercați din nou. Dacă problema persistă, vă rugăm să anulați procesul și să încercați din nou mai târziu.

Serviciul cloud Miele este temporar indisponibil sau există o întrerupere a comunicării.

Selectați butonul Încercați din nou (de mai multe ori dacă este necesar).

Mesajul de eroare se închide și aplicația Miele încearcă să înregistreze din nou aparatul electrocasnic Miele. Dacă Serviciul Cloud Miele continuă să raporteze o eroare, mesajul de eroare se va redeschide.

Dacă opțiunea Încercați din nou nu funcționează, selectați Anulare proces și începeți din nou procesul mai târziu.

Dacă aparatul electrocasnic a fost deja înregistrat sau este conectat la WiFi, selectați butonul Continuați mai târziu.

Procesul se încheie.

Dacă aparatul electrocasnic Miele este afișat în prezentarea generală a dispozitivelor, conectați aparatul electrocasnic din prezentarea generală a dispozitivelor.

Aparatul electrocasnic este conectat la un alt cont de utilizator.

Vă rugăm să rețineți că aparatele electrocasnice Miele nu pot fi conectate la conturi de utilizator diferite.

Selectați Anulare proces.

Deconectați-vă din aplicația Miele.

Utilizați contul de utilizator corect și conectați-vă din nou.

Verificați dacă aparatul electrocasnic Miele este afișat în prezentarea generală a dispozitivelor. Dacă aparatul electrocasnic Miele nu este afișat în prezentarea generală a dispozitivelor, încercați următorii pași.

Conectați aparatul electrocasnic Miele la router prin WPS. Informații suplimentare găsiți în instrucțiunile de utilizare ale aparatului electrocasnic Miele.

Resetați setările de rețea ale aparatului electrocasnic Miele la setările din fabrică:

  • Selectați meniul Miele@home sau Conectare rețea pe aparatul electrocasnic Miele.

  • Selectați meniul Resetare.

    Informații suplimentare despre resetarea setărilor de rețea pot fi găsite în instrucțiunile de utilizare ale aparatului electrocasnic Miele.

  • Așteptați 15 minute.

Aparatul electrocasnic Miele este îndepărtat din vechiul cont de utilizator și poate fi alocat unui nou cont de utilizator și reconectat în rețea.

Adăugați din nou aparatul electrocasnic Miele în aplicația Miele.

A apărut o problemă tehnică.

Dacă eroarea persistă, contactați-ne sau rezervați o programare pentru reparații direct online.

Găsire instrucţiuni de utilizare

Găsire instrucţiuni de utilizare

Aici veți găsi instrucțiunile de utilizare pentru aparatele Miele
Descoperă manualul
Rezervă un technician

Rezervă un technician

Suntem bucuroși să vă preluăm rezervarea de reparații online sau telefonic
Planifică o vizită
Contactează-ne

Contactează-ne

Vizitați pagina noastră de contact pentru a descoperi diferitele moduri în care puteți lua legătura cu noi
Contactează-ne