CautareDescoperă locaţiile
Suport pentru

Aplicația

Aplicația

Aparatele nu sunt afișate în aplicație

Aparatele Miele nu sunt afișate în aplicația Miele.

Ați configurat conturi de utilizator diferite pe terminalele dvs. mobile.

Folosiți mai multe dispozitive terminale mobile (smartphone-uri, tablete) în rețeaua dvs. de acasă.

Conectați-vă cu același cont de utilizator pe toate dispozitivele terminale mobile.

Plăcuță electronică de date incompletă (număr de fabricație).

Pentru a verifica plăcuța electronică de date a aparatului electrocasnic, smartphone-ul/tableta trebuie să fie conectat(ă) la punctul de acces (rețeaua Wi-Fi proprie a aparatului) al aparatului electrocasnic Miele. Navigarea în meniu poate fi diferită în funcție de aparatul electrocasnic, de echiparea aparatului și de versiunea de software.

Opțiunea 1: Deschideți WLAN-ul aparatului electrocasnic Opțiunea 1

  •  Setări > Miele@home > configurați > Metoda de conectare prin aplicație.

Se deschide WLAN-ul aparatului electrocasnic Miele.

Opțiunea 2: Deschideți WLAN-ul aparatului electrocasnic Opțiunea 2

  •  Setări > selectați. rețeaua.

Se deschide WLAN-ul aparatului electrocasnic Miele.

Opțiunea 3: Resetați modulul WLAN XKM3100W:

  1.  Porniți aparatul electrocasnic Miele.

  2.  Meniu Setări selectați > Miele@home > Setări modul > Pornirea acțiunii modulului > Repornire + setări din fabrică.

    Modulul de comunicare XKM3100W repornește și deschide WLAN-ul aparatului electrocasnic timp de 30 de minute.

  3.  Opriți aparatul electrocasnic Miele și porniți-l din nou.

  4.  Setări > selectați. rețeaua.

Se deschide WLAN-ul aparatului electrocasnic Miele.

Opțiunea 4: Resetați modulul WLAN XKM3100W (vezi mai sus) fără pașii 3 și 4.

Se deschide WLAN-ul aparatului electrocasnic Miele.

 Setări > WLAN > Atingeți WLAN-ul aparatului electrocasnic Miele.

  • Numele WLAN al aparatului electrocasnic Miele este întotdeauna: Miele@home-tipul aparatului, cum ar fi Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Dacă WLAN-ul aparatului electrocasnic nu este afișat, vă rugăm să verificați intensitatea semnalului WLAN la locul de instalare al aparatului electrocasnic.

    Dacă tipul aparatului nu este afișat corect, plăcuța de date electronică nu este completată corect. În acest caz, plăcuța de date electronică trebuie corectată de un tehnician de la serviciul clienți. Vă rugăm să contactați serviciile pentru clienți Miele.

  • Dacă numele WLAN-ului aparatului electrocasnic corespunde schemei de mai sus, continuați cu următorii pași.

 Stabiliți o conexiune la WLAN-ul aparatului electrocasnic: Introduceți numărul de serie al aparatului electrocasnic Miele ca parolă pentru WLAN-ul aparatului electrocasnic în prompt.

  • Dacă conexiunea a fost stabilită cu succes, plăcuța de date electronică este corespunzătoare.

  • Dacă nu a putut fi stabilită nicio conexiune în ciuda introducerii corecte, plăcuța de date electronică nu este completată corect. În acest caz, plăcuța de date electronică trebuie corectată de un tehnician de la serviciul clienți. Vă rugăm să contactați serviciile noastre pentru clienți.

 Deconectați-vă de la WLAN-ul aparatului electrocasnic și ștergeți sau ignorați WLAN-ul aparatului electrocasnic.

 Resetați modulul WLAN XKM3100W, vezi mai sus.

A fost efectuată o corecție a datelor clientului.

Deconectați-vă din aplicația Miele.

Conectați-vă din nou la aplicația Miele utilizând datele dvs. de acces.

ID-ul rețelei de domiciliu (ID de grup) nu se potrivește cu alte aparate din contul dvs. de utilizator.

Resetați setările de rețea de pe aparat.

Reconectați (asociați) aparatul.

Găsire instrucţiuni de utilizare

Găsire instrucţiuni de utilizare

Aici veți găsi instrucțiunile de utilizare pentru aparatele Miele
Descoperă manualul
Rezervă un technician

Rezervă un technician

Suntem bucuroși să vă preluăm rezervarea de reparații online sau telefonic
Planifică o vizită
Contactează-ne

Contactează-ne

Vizitați pagina noastră de contact pentru a descoperi diferitele moduri în care puteți lua legătura cu noi
Contactează-ne