CautareDescoperă locaţiile
Suport pentruAplicația

Aparatele nu sunt afișate în aplicație

Aparatele Miele nu sunt afișate în aplicația Miele.

Ați configurat conturi de utilizator diferite pe terminalele dvs. mobile.

Folosiți mai multe dispozitive terminale mobile (smartphone-uri, tablete) în rețeaua dvs. de acasă.

Conectați-vă cu același cont de utilizator pe toate dispozitivele terminale mobile.

Plăcuță electronică de date incompletă (număr de fabricație).

Pentru a verifica plăcuța electronică de date a aparatului electrocasnic, smartphone-ul/tableta trebuie să fie conectat(ă) la punctul de acces (rețeaua Wi-Fi proprie a aparatului) al aparatului electrocasnic Miele. Navigarea în meniu poate fi diferită în funcție de aparatul electrocasnic, de echiparea aparatului și de versiunea de software.

Explicația simbolurilor

Etape de lucru pe aparat

Etape de lucru în aplicația Miele

Etape de lucru pe smartphone, tabletă etc.

Porniți Access-Point al aparatului electrocasnic Miele. Încercați una dintre următoarele opțiuni pentru aceasta.

  • Metoda 1:

    • Selectați Setări > Miele@home > Configurare > Metoda de conectare prin aplicație.

    Rezultat: aparatul electrocasnic Miele pornește Access-Point propriu al aparatului timp de 30 de minute.

  • Metoda 2:

    • Reinițializați modulul, a se vedea rubrica „Modulul de comunicare XKM3100W – Efectuarea unei reporniri și restabilirea setărilor din fabrică“.

    • Activarea aparatului electrocasnic.

    • Selectați Setări > Rețea activată.

    Rezultat: aparatul electrocasnic Miele pornește Access-Point propriu al aparatului timp de 30 de minute.

  • Metoda 3:

    • Reinițializați modulul, a se vedea rubrica „Modulul de comunicare XKM3100W – Efectuarea unei reporniri și restabilirea setărilor din fabrică“.

    Rezultat: aparatul electrocasnic Miele pornește Access-Point propriu al aparatului timp de 30 de minute.

Selectați Setări > WLAN > WLAN a aparatului electrocasnic Miele.

  • Numele WLAN-ului aparatului electrocasnic este întotdeauna: Miele@home tip de aparat, cum ar fi Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Dacă tipul de aparat nu este afișat corect, înseamnă că plăcuța electronică de identificare nu este completată corect. În acest caz, plăcuța de identificare electronică trebuie corectată de către un tehnician de service. Vă rugăm să contactați Serviciul Clienți Miele.

Stabiliți o conexiune cu aparatul electrocasnic folosind numărul de serie de pe plăcuța de identificare.

Deconectați-vă de la Access-Point propriu al aparatului și ștergeți sau ignorați Access-Point.

Reinițializați din nou modulul, a se vedea rubrica „Modulul de comunicare XKM3100W – Efectuarea unei reporniri și restabilirea setărilor din fabrică“.

A fost efectuată o corecție a datelor clientului.

Deconectați-vă din aplicația Miele.

Conectați-vă din nou la aplicația Miele utilizând datele dvs. de acces.

ID-ul rețelei de domiciliu (ID de grup) nu se potrivește cu alte aparate din contul dvs. de utilizator.

Resetați setările de rețea de pe aparat.

Reconectați (asociați) aparatul.

Găsire instrucţiuni de utilizare

Găsire instrucţiuni de utilizare

Aici veți găsi instrucțiunile de utilizare pentru aparatele Miele
Descoperă manualul
Rezervă un technician

Rezervă un technician

Suntem bucuroși să vă preluăm rezervarea de reparații online sau telefonic
Planifică o vizită
Contactează-ne

Contactează-ne

Vizitați pagina noastră de contact pentru a descoperi diferitele moduri în care puteți lua legătura cu noi
Contactează-ne