Ați configurat conturi de utilizator diferite pe terminalele dvs. mobile.
Conectați-vă cu același cont de utilizator pe toate dispozitivele terminale mobile.
Aparatele Miele nu sunt afișate în aplicația Miele.
Conectați-vă cu același cont de utilizator pe toate dispozitivele terminale mobile.
Porniți Access-Point al aparatului electrocasnic Miele. Încercați una dintre următoarele opțiuni pentru aceasta.
Metoda 1:
Selectați Setări > Miele@home > Configurare > Metoda de conectare prin aplicație.
Rezultat: aparatul electrocasnic Miele pornește Access-Point propriu al aparatului timp de 30 de minute.
Metoda 2:
Reinițializați modulul, a se vedea rubrica „Modulul de comunicare XKM3100W – Efectuarea unei reporniri și restabilirea setărilor din fabrică“.
Activarea aparatului electrocasnic.
Selectați Setări > Rețea activată.
Rezultat: aparatul electrocasnic Miele pornește Access-Point propriu al aparatului timp de 30 de minute.
Metoda 3:
Reinițializați modulul, a se vedea rubrica „Modulul de comunicare XKM3100W – Efectuarea unei reporniri și restabilirea setărilor din fabrică“.
Rezultat: aparatul electrocasnic Miele pornește Access-Point propriu al aparatului timp de 30 de minute.
Selectați Setări > WLAN > WLAN a aparatului electrocasnic Miele.
Numele WLAN-ului aparatului electrocasnic este întotdeauna: Miele@home tip de aparat, cum ar fi Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Dacă tipul de aparat nu este afișat corect, înseamnă că plăcuța electronică de identificare nu este completată corect. În acest caz, plăcuța de identificare electronică trebuie corectată de către un tehnician de service. Vă rugăm să contactați Serviciul Clienți Miele.
Stabiliți o conexiune cu aparatul electrocasnic folosind numărul de serie de pe plăcuța de identificare.
Deconectați-vă de la Access-Point propriu al aparatului și ștergeți sau ignorați Access-Point.
Reinițializați din nou modulul, a se vedea rubrica „Modulul de comunicare XKM3100W – Efectuarea unei reporniri și restabilirea setărilor din fabrică“.
Deconectați-vă din aplicația Miele.
Conectați-vă din nou la aplicația Miele utilizând datele dvs. de acces.
Resetați setările de rețea de pe aparat.
Reconectați (asociați) aparatul.