Bucurați-vă de avantajele consultanței personale din magazin în confortul propriei locuințe.

Experiența Miele în timp real

Dacă nu puteți merge la unul dintre Centrele de Experiență Miele, acum vă aflați la un singur clic distanță. Unul dintre experții Centrului de Experiență Miele vă va asista în alegerea aparatului Miele potrivit, prin intermediul apelurilor video.

Suntem disponibili de luni până sâmbătă, între 10:00 și 18:00 ora Europei Centrale.

Cum funcționează?

Căutați butonul „Apelează expertul Miele“

Un widget va apărea pe pagina noastră de pornire după aproximativ 20 de secunde de navigare. Dacă tot nu funcționează, este posibil să trebuiască să reîmprospătați pagina sau să ștergeți memoria cache. În caz contrar, încercați acest lucru în modul de navigare privată sau incognito.

Aveți nevoie doar de microfonul de pe computer sau de pe dispozitivul mobil

Puteți fi sigur că nu vă vom putea vedea. Doar dumneavoastră veți putea să ne vedeți pe noi. Nu uitați să activați accesul la microfon și să îl porniți, astfel încât să vă putem auzi. Veți fi apoi conectat la un apel video în direct!

Obțineți o consultație personală și o demonstrație de produs de la unul dintre experții noștri prietenoși din magazin.
Așteptăm cu nerăbdare să răspundem la apelul dumneavoastră de luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00 .

 

 

Întrebări frecvente

Pentru ce este?

Fie că este vorba de un aparat electrocasnic pentru bucătărie, o mașină de spălat sau un aspirator, experții noștri de la Centrul de Experiență Miele vor avea o gamă de aparate pe care să vi le prezinte în timpul unui apel în direct și vă vor ajuta să alegeți aparatul potrivit pentru dumneavoastră.

Voi fi văzut în timpul apelului?

Nu, nu vom putea să vă vedem. Doar dumneavoastră puteți vedea experții Centrului de Experiență Miele. Nu uitați să activați accesul la microfon și să îl porniți pentru ca noi să vă putem auzi.

Va trebui să îmi partajez datele?

Nu, nu va trebui să ne comunicați niciun detaliu pentru a ne suna. Expertul Centrului de Experiență Miele vă poate cere numele și/sau datele de contact pentru a vă trimite informații sau pentru a vă răspunde ulterior în urma conversației, dar nu este obligatoriu să le furnizați.
În cazul în care convorbirea este întreruptă din cauza unor dificultăți tehnice, vă rugăm să sunați înapoi consultantul, deoarece noi nu vom putea relua convorbirea.

De ce nu pot vedea widget-ul?

În mod normal, acesta va apărea în partea de jos a ecranului după aproximativ 20 de secunde. Dacă acest lucru nu se întâmplă, este posibil să fie nevoie să reîmprospătați pagina sau să ștergeți memoria cache. În caz contrar, puteți încerca navigarea privată sau în modul incognito.

De ce nu mă pot conecta?

Dacă consultantul apare ca fiind indisponibil, este posibil ca acesta să fie într-un alt apel sau este posibil să sunați în afara orelor de program.
Rețineți că anumite browsere web nu sunt pe deplin acceptate. Pentru cele mai bune rezultate, încercați să utilizați Chrome sau Firefox. Alternativ, puteți încerca să utilizați în schimb telefonul sau tableta.

 

Politica de confidențialitate