Termeni și condiții
125 de ani de Miele - Termenii și condițiile ofertei
Garantie extinsa suplimentara de 125 de saptamani
Garanția extinsă gratuită de 125 de săptămâni este disponibilă numai pentru produsele 125 Gala Edition. Veți găsi un voucher sau un pliant cu informații despre cum să activați garanția extinsă în ambalajul produsului dvs. Pur și simplu scanați codul QR și urmați instrucțiunile.
Garanția extinsă începe imediat după garanția Miele de 2 ani, prelungind-o cu încă 125 de săptămâni. Vă rugăm să rețineți că garanția trebuie activată în termen de 30 de zile de la achiziționarea aparatului prin intermediul aplicației Miele.
Aplicația Miele este disponibilă pentru un dispozitiv mobil (pentru cerințele minime, consultați informațiile furnizate în magazinul de aplicații). Ofertă digitală suplimentară de la Miele & Cie. KG. Toate aplicațiile inteligente sunt posibile cu sistemul Miele@home. Gama de funcții poate varia în funcție de model și de țară.
Se aplică termenii și condițiile garanției extinse. Vă rugăm să consultați mai jos termenii și condițiile complete.
Va multumim pentru activarea Garantiei extinse suplimentare de 125 de saptamani! Garantia suplimentara incepe imediat dupa garantia legala de conformitate Miele, prelungind-o cu inca 125 de saptamani.
Urmatorii termeni contractuali se aplica pentru Garantia Extinsa suplimentara de 125 de saptamani, fara a aduce atingere drepturilor statutare in cazul defectelor si fara a le restrictiona. Afirmarea acestor drepturi statutare este gratuita.
1. Durata si inceputul acoperirii
1.1 Miele Appliances S.R.L. cu sediul in Bucuresti, sector 1, Piata Presei Libere nr. 3-5, inregistrata la registrul Comertului sub nr. J40/3702/2014, avand CIF RO 22053790 asigura o garantie de 2 ani de la data cumpararii unitatii. Cu Garantia Extinsa suplimentara de 125 ani, Miele Appliances S.R.L. acopera costul reparatiei pentru o perioada de inca 125 de saptamani imediat dupa incetarea perioadei de garantie legala. Valabilitatea perioadei de garantie este inscriprionata pe partea din fata a certificatului.
1.2 Documentul privind garantia va va fi furnizat prin e-mail.
1.3 Repararea aparatului sau furnizarea de piese de schimb nu prelungeste perioada contractuala.
2. Conditii
2.1 Aparatul a fost cumparat de la un distribuitor specializat autorizat Miele Appliances S.R.L. sau direct de la Miele intr-o tara din UE (exceptand Republica Irlanda) sau Elvetia.
2.2 La momentul achizitionarii Certificatului de garantie locatia unitatii este in pe teritoriul Romaniei.
2.3 Certificatul de garantie este valabil pentru un singur aparat Miele in fiecare caz si nu este transmisibil.
2.4 Daca se schimba proprietarul sau daca proprietarul se muta la o alta adresa, trebuie sa informeze Miele pentru ca prezentul document privind garantia sa ramana valabil.
2.5 Certificatul de Garantie suplimentara de 125 de saptamani este furnizat gratis pentru modelele definite 125 Gala Edition. Trebuie sa fie activat via Miele App in termen de 30 de zile de la cumpararea paratului. Miele App este un serviciu suplimentar al Miele & Cie. KG.
2.6 Serviciile din cadrul certificatului de garantie vor fi furnizate numai in UE, Regatului Unit, Elvetia si Norvegia.
2.7 Serviciile acoperite de certificatul de garantie pot fi prestate numai de Serviciul Clienti Miele sau un agent de service autorizat de Miele Appliances S.R.L. Serviciul Clienti Miele poate fi contactat via 021352 07 77/ 021352 07 78/ 021352 07 79.
2.8 Se va prezenta bonul de achizitionare al produsului si certificatul de garantie, in cazul in care vor fi solicitate de Miele.
2.9 Daca clientul nu are dreptul la o reclamatie in temeiul Garantiei Extinse, costurile reparatiilor si ale altor servicii prestate (de exemplu, inspectia dispozitivului) vor fi facturate conform tarifelor aplicabile.
2.10 O unitate cu garantia extinsa este numai pentru uz necomercial.
3. Acoperire si gama
3.1 Defectele aparatului vor fi remediate fara plata in cadrul unei perioade rezonabile de timp fie prin reparare fie prin inlocuire a partilor afectare. Toate costurile ocazionate cu transportul, cu apelarea, manopera si costurile pieselor vor fi suportate de Miele Appliances S.R.L. Piesele sau aparatele schimbate devin proprietatea Miele Appliances S.R.L.
3.2 Daca reparatia aparatului nu este justificata din punct de vedere economic sau daca reparatia este imposibila, clientului i se va acorda un aparat nou identic sau echivalent. Comunicarea (conectivitatea) cu alte aparate si cu sistemul casnic existent nu poate fi garantata in cazul inlocuirii aparatului. Alternativ, in cazul in care se solicita, se poate rambursa valoarea de piata curenta corespunzatoare a aparatului. In cazul in care Miele ramburseaza valoarea curenta de piata a produsului, certificatul de garantie devine invalid. Daca aparatul este inlocuit, perioada de valabilitate stabilita de certificatul de garantie este transferata noului aparat.
3.3 Certificatul de garantie Extinsa nu acopera alte pretentii pentru daune impotriva Miele Appliances S.R.L., cu exceptia cazurilor care rezulta din neglijenta grava sau voita a servise-ului tehnic al Miele Appliances SRL sau al service-ului autorizat de Miele Appliances SRL sau raspunderea care rezulta din vatamari mortale, vatamari fizice sau daune aduse sanatatii.
3.4 Furnizarea de facilitati de operare, consumabile si accesorii nu este acoperita de acest document.
4. Limitari
Certificatul de garantie nu va acoperi costurile pentru reparare in cazul in care vina se datoreaza urmatoarelor:
4.1 Instalarea necorespunzatoare, ex. nerespectarea reglementarile de siguranta relevante si instructiunilor scrise privind utilizarea si instalarea.
4.2 Utilizare si operare improprii, precum utilizarea detergentilor nepotriviti sau substante chimice precum si deteriorare cauzata de absorbtia de lichide, praf de la constructii sau cerneala de toner.
4.3 Un aparat cumparat din alt stat membru UE (excluzand Republica Irlanda) sau Elvetia poate sa nu fie potrivit sau poate fi subiectul unor restrictii ale uzului din cauza specificatiilor tehnice diferite.
4.4 Factori externi precum deteriorarea cauzata prin transport, impact si socuri, conditii de mediu nefavorabile sau fenomene naturale.
4.5 Reparatii sau modificari care nu sunt efectuate de agenti de service special pregatiti si autorizati de Miele.
4.6 Deteriorarea accesoriilor non- standard si neutilizarea de parti de schimb sau accesorii originale, autorizate de Miele.
4.7 Spargerea sticlei si lampi defecte.
4.8 Fluctuatiile ale conditilor de alimentare care depasesc tolerantele declarate de producator.
4.9 Neefectuarea lucrarilor de curatare si ingrijire in conformitate cu instructiunile de utilizare.
4.10 Uzura legata de utilizare si uzura normala, cum ar fi scaderea performantei la sarcina a acumulatorilor si componentelor care, conform instructiunilor de utilizare, trebuie inlocuite in mod regulat pe parcursul ciclului de viata al produsului.
5. Protectia datelor
In contextul indeplinirii serviciilor cu clientii, Miele colecteaza si proceseaza date personale. Pentru mai multe informatii depre procesarea datelor dumneavoastra personale, va rugam sa vedeti politica noastra de confidentialtitate a datelor la https://www.miele.ro/c/protectia-datelor-14.htm de pe site-ul nostru.
6. Dreptul de retragere
Aveti dreptul de a va retrage din acest contract in termen de 14 zile fara a oferi niciun motiv. Perioada de retragere va inceta dupa 14 zile calculate de la data incheierii prezentului contract. Pentru a exercita dreptul de retragere, trebuie sa ne informati (Miele Appliances S.R.L. cu sediul in Bucuresti, sector 1, Piata Presei Libere nr. 3-5, et. 5, sp. de 300 mp, inregistrata la registrul Comertului sub nr. J40/3702/2014, avand CIF RO 22053790; 021 352 07 77 /021 352 07 78 si service@miele.ro, www.miele.ro) asupra deciziei de retragere din acest contract printr-o declaratie neechivoca (ex. Scrisoare transmisa prin posta, fax sau email). De asemenea, puteti utiliza modelul anexat de retragere, insa nu este obligatoriu. Pentru a respecta termenul de retragere este sufficient ca sa transmiteti adresa in legatura cu exercitarea dreptului de retragere inainte ca perioada de retragere sa expire.
Efectele retragerii
Daca va retrageti din acest contract, va vom rambursa toate cheltuielile primite de la dumneavoastra, inclusiv costurile cu livrarea (exceptand costurile suplimentare rezultate din alegerea dumneavoastra a unui alt tip de livrare in afara de tipul mai ieftin standard de livrare oferit de noi), fara intarzieri nejustificate si in orice caz nu mai tarziu de 14 zile de la ziua in care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Va vom rambursa cheltuielile utilizand aceleasi metode de plata utilizate de dvs. pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care ati convenit in mod expres altfel; in orice caz, nu veti suporta nicio taxa ca urmare a unei astfel de rambursari.
Daca ati solicitat sa incepeti prestarea serviciilor in perioada de retragere, ne veti achita o suma, care este proportionala cu ceea ce v-a fost furnizat pana cand ne veti comunica retragerea dvs. din prezentul contract, in comparatie cu acoperirea integrala a contractului.
Model formular de retragere
(Va rugam sa completati si sa retransmiteti acest formular numai daca doriti sa va retrageti din contract.)
Catre Miele Appliances S.R.L. cu sediul in Bucuresti, sector 1, Piata Presei Libere nr. 3-5, et. 5, sp. de 300 mp, inregistrata la registrul Comertului sub nr. J40/3702/2014, avand CIF RO 22053790 adresa, 021 352 07 77 /021 352 07 78 numerele de telefon, fax si la adresa service@miele.ro, www.miele.ro:
Eu/ Noi (*) va notificam ca eu/ noi (*) ne retragem din contract (*) de vanzare a urmatoarelor produse (*)/ pentru prestarea urmatoarelor servicii (*),
Comandate in data de (*) / primite in data de (*),
Numele consumatorului/ consumatorilor,
Adresa cinsumatorului/ consumatorilor,
Semnatura consumatorului/ consumatorilor (numai daca acest formular este notificat pe fartie),
Data
(*) Stergeti in mod corespunzator.
Garantie extinsa
Se aplica urmatorii termeni contractuali pentru Garantia Extinsa, fara a aduce atingere drepturilor statutare in cazul defectelor si fara a le restrictiona. Afirmarea acestor drepturi statutare este gratuita.
1. Durata si inceputul acoperirii
1.1 Miele Appliances S.R.L. cu sediul in Bucuresti, sector 1, Piata Presei Libere nr. 3-5, et. 5, sp. De 300 mp, inregistrata la registrul Comertului sub nr. J40/3702/2014, avand CIF RO 22053790 asigura o garantie de 2 ani de la data cumpararii unitatii. Cu Garantia Extinsa, Miele Appliances S.R.L. acopera costul reparatiilor pentru inca unul, trei sau opt ani imediat dupa incetarea perioadei de garantie legala. Garantia Extinsa de 125 de luni prelungeste garantia legala de conformitate de 2- ani cu inca 8 ani si 5 luni. Valabilitatea perioadei de garantie este inscriptionata pe partea din fata a certificatului.
1.2 Contractul privind Garantia Extinsa pentru un an se prelungeste automat pentru o perioada de inca 12 (doisprezece) luni pana la 10 (zece) ani dupa cumpararea produsului. Contractul inceteaza automat dupa aceasta perioada. Contractul poate inceta de asemenea, in scris, cu cel putin o luna inainte de sfarsitul perioadei anuale de acoperire din prima zi de valabilitate/zi de reinnoire. Prelungirea automata devine valabila dupa ce clientul a platit factura primita la inceputul perioadei prelungite in timpul acordat pentru plata acesteia.
1.3 O Garantie Extinsa pentru 5 (cinci) ani existenta poate fi prelungita pana la 10 (zece) ani in cadrul perioadei de acoperire. Garantia extinsa suplimentara de 125 de saptamani poate fi extinsa la 10 (zece) ani in cadrul perioadei sale acoperire.
1.4 Miele este indreptatita sa efectueze ajustari de pret oricand. La achizitionarea unei Garantii Extinse se aplica preturile din lista de preturi valabila la momentul achizitionarii. Modificarile de pret la Garantia Extinsa pentru un an pot fi notificate in factura anuala.Nu vor fi acordate notificari scrise in avans. Daca factura este platita in cadrul perioadei acordate pentru plata acesteia, se prezuma ca schimbarea de pret a fost acceptata. Daca plata este retinuta, garantia nu se va prelungi. Toate preturile includ taxa pe valoarea adaugata legala.
1.5 Certificatul de Garantie va fi furnizat prin e-mail.
1.6 Repararea aparatului sau furnizarea de piese de schimb nu prelungesc perioada contractuala.
2. Conditii
2.1 Aparatul a fost cumparat de la un distribuitor specializat autorizat sau direct de la Miele Appliances S.R.L. intr-o tara din UE, Regatul Unit, Elvetia sau Norvegia.
2.2 La momentul achizitionarii Garantiei Extinse, locatia unitatii este pe teritoriul Romaniei.
2.3 Certificatul de garantie este valabil pentru un singur aparat Miele in fiecare caz si nu este transmisibil.
2.4 Miele trebuie sa fie informata in cazul in care proprietarul aparatului se schimba sau in cazul in care proprietarul se muta la o alta adresa, astfel incat certificatul de garantie sa ramana valabil.
2.5 Certificatul de garantie trebuie sa fie inregistrat si utilizat in cadrul termenului de 2 ani de garantie a produsului. Garantia extinsa pentru un an poate de asemenea sa fie obtinuta direct in urma unei verificari efectuata de un technician service Miele asupra produselor care nu sunt mai vechi de 10 (zece) ani.
2.6 Serviciile din cadrul certificatului de garantie vor fi furnizate in cadrul UE, Regatului Unit, Elvetiei si Norvegiei.
2.7 Serviciile acoperite de certificatul de garantie pot fi prestate numai de Serviciul Clienti Miele sau un agent de service autorizat de Miele Appliances S.R.L. Serviciul Clienti Miele poate fi contactat via 021352 07 77/ 021352 07 78/ 021352 07 79
2.8 Se va prezenta bonul de achizitionare al produsului si certificatul de garantie, in cazul in care vor fi solicitate de Miele.
2.9 Daca clientul nu are dreptul la o reclamatie in temeiul garantiei extinse, costurile reparatiilor si ale altor servicii prestate (de exemplu, inspectia dispozitivului) vor fi facturate conform tarifelor aplicabile.
2.10 O unitate cu garantia extinsa este numai pentru uz necomercial.
2.11 Certificatul de Garantie extinsa nu este valabil pentru producatorii de cafea, masinile de spalat vase ProfiLine, Little Giants si aparatele din gama Miele Professional. Pentru aceste aparate se aplica oferte speciale de servicii.
3. Acoperire si gama
3.1 Defectele aparatului vor fi remediate fara plata in cadrul unei perioade rezonabile de timp fie prin reparare fie prin inlocuire a partilor afectare. Toate costurile ocazionate cu transportul, cu apelarea, manopera si costurile pieselor vor fi suportate de Miele Appliances S.R.L. Piesele sau aparatele schimbate devin proprietatea Miele Appliances S.R.L.
3.2 Daca reparatia aparatului nu este justificata din punct de vedere economic sau daca reparatia este imposibila clientului i se va acorda un aparat nou identic sau echivalent. Comunicarea (conectivitatea) cu alte aparate si cu sistemul casnic existent nu poate fi garantata in cazul inlocuirii aparatului. Alternativ, in cazul in care se solicita, se poate rambursa valoarea de piata curenta corespunzatoare a aparatului. In cazul in care Miele ramburseaza valoarea curenta de piata a produsului, certificatul de garantie devine invalid. Daca aparatul este inlocuit, perioada de valabilitate stabilita de certificatul de garantie este transferata noului aparat.
3.3 Certificatul de Garantie Extinsa nu acopera alte pretentii pentru daune impotriva Miele Appliances S.R.L., cu exceptia cazurilor care rezulta din neglijenta grava sau intentia din partea agentului de service tehnic comisionat de Miele sau raspunderea care rezulta din vatamari mortale, vatamari fizice sau daune aduse sanatatii.
3.4 Prezentul contract nu asigura furnizarea de consumabile si accesorii.
4. Limitari
Certificatul de Garantie extinsa nu va acoperi costurile pentru reparare in cazul in care vina se datoreaza urmatoarelor:
4.1 Instalarea necorespunzatoare, ex. nerespectarea reglementarile de siguranta relevante si instructiunilor scrise privind utilizarea si instalarea.
4.2 Utilizare si operare improprii, precum utilizarea detergentilor nepotriviti sau substante chimice precum si deteriorare cauzata de absorbtia de lichide, praf de la constructii sau cerneala de toner.
4.3 Un aparat cumparat din alt stat membru UE, Regatul Unit, Elvetia sau Norvegia poate sa nu fie potrivit sau poate fi subiectul unor restrictii ale uzului din cauza specificatiilor tehnice diferite.
4.4 Factori externi precum deteriorarea cauzata prin transport, impact si socuri, conditii de mediu nefavorabile sau fenomene naturale.
4.5 Reparatii sau modificari care nu sunt efectuate de agenti de service special pregatiti si autorizati de Miele.
4.6 Deteriorarea accesoriilor non- standard si neutilizarea de parti de schimb sau accesorii originale, autorizate de Miele.
4.7 Spargerea sticlei si lampi defecte.
4.8 Fluctuatiile ale conditilor de alimentare care depasesc tolerantele declarate de producator.
4.9 Neefectuarea lucrarilor de curatare si ingrijire in conformitate cu instructiunile de utilizare.
4.10 Uzura legata de utilizare si uzura normala, cum ar fi scaderea performantei la sarcina a acumulatorilor si componentelor care, conform instructiunilor de utilizare, trebuie inlocuite in mod regulat pe parcursul ciclului de viata al produsului.
5. Protectia datelor
In contextul indeplinirii serviciilor cu clientii, Miele colecteaza si proceseaza date personale. Pentru mai multe informatii depre procesarea datelor dumneavoastra personale, va rugam sa vedeti politica noastra de confidentialtitate a datelor la https://www.miele.ro/c/protectia-datelor-14.htm de pe site-ul nostru.
6. Dreptul de retragere
Aveti dreptul de a va retrage din acest contract in termen de 14 zile fara a oferi niciun motiv. Perioada de retragere va inceta dupa 14 zile calculate de la data incheierii prezentului contract. Pentru a exercita dreptul de retragere, trebuie sa ne informati (Miele Appliances S.R.L. cu sediul in Bucuresti, sector 1, Piata Presei Libere nr. 3-5, et. 5, sp. de 300 mp, inregistrata la registrul Comertului sub nr. J40/3702/2014, avand CIF RO 22053790; 021 352 07 77 /021 352 07 78 si service@miele.ro, www.miele.ro) asupra deciziei de retragere din acest contract printr-o declaratie neechivoca (ex. Scrisoare transmisa prin posta, fax sau email). De asemenea, puteti utiliza modelul anexat de retragere, insa nu este obligatoriu. Pentru a respecta termenul de retragere este sufficient ca sa transmiteti adresa in legatura cu exercitarea dreptului de retragere inainte ca perioada de retragere sa expire.
Efectele retragerii
Daca va retrageti din acest contract, va vom rambursa toate cheltuielile primite de la dumneavoastra, inclusiv costurile cu livrarea (exceptand costurile suplimentare rezultate din alegerea dumneavoastra a unui alt tip de livrare in afara de tipul mai ieftin standard de livrare oferit de noi), fara intarzieri nejustificate si in orice caz nu mai tarziu de 14 zile de la ziua in care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Va vom rambursa cheltuielile utilizand aceleasi metode de plata utilizate de dvs. pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care ati convenit in mod expres altfel; in orice caz, nu veti suporta nicio taxa ca urmare a unei astfel de rambursari.
Daca ati solicitat sa incepeti prestarea serviciilor in perioada de retragere, ne veti achita o suma, care este proportionala cu ceea ce v-a fost furnizat pana cand ne veti comunica retragerea dvs. din prezentul contract, in comparatie cu acoperirea integrala a contractului.
Model formular de retragere
(Va rugam sa completati si sa retransmiteti acest formular numai daca doriti sa va retrageti din contract.)
Catre Miele Appliances S.R.L. cu sediul in Bucuresti, sector 1, Piata Presei Libere nr. 3-5, et. 5, sp. de 300 mp, inregistrata la registrul Comertului sub nr. J40/3702/2014, avand CIF RO 22053790 adresa, 021 352 07 77 /021 352 07 78 numerele de telefon, fax si la adresa service@miele.ro, www.miele.ro:
Eu/ Noi (*) va notificam ca eu/ noi (*) ne retragem din contract (*) de vanzare a urmatoarelor produse (*)/ pentru prestarea urmatoarelor servicii (*),
Comandate in data de (*) / primite in data de (*),
Numele consumatorului/ consumatorilor,
Adresa cinsumatorului/ consumatorilor,
Semnatura consumatorului/ consumatorilor (numai daca acest formular este notificat pe fartie),
Data
(*) Stergeti in mod corespunzator.