Informații privind sistemul de avertizare și procedurile de reclamație

Miele promovează o cultură deschisă și un spirit de cooperare în care cei afectați pot solicita sfaturi și își pot exprima preocupările. Pe lângă canalele interne, am numit de mulți ani un mediator extern căruia angajații și partenerii de afaceri i se pot adresa în mod confidențial și anonim.

Mediatorul primește sfaturi cu privire la posibile încălcări ale legilor sau regulilor interne (sistemul de avertizare). De asemenea, este responsabil pentru procedura de reclamații în temeiul Legii germane privind diligența necesară a lanțului de aprovizionare [Regulamentul de procedură în format PDF]. Procedura de reclamații permite persoanelor să sublinieze drepturile omului și riscurile de mediu, precum și încălcările drepturilor omului sau ale obligațiilor de mediu.

Mediatorul poate fi contactat după cum urmează:

Dr. Carsten Thiel von Herff, LL.M.

Loebellstraße 4

D - 33602 Bielefeld

Tel: +49 521 557 333 0 / Mobil: +49 151 58230321

E-mail:ombudsmann@thielvonherff.de

Platforma de raportare:www.report-tvh.com

Pagina de pornire: www.thielvonherff.de

 

Orice persoană care oferă un sfat cu bună-credință este protejată. Toate sugestiile vor fi urmate cu cea mai mare atenție și cu respectarea drepturilor tuturor părților implicate.